A day off - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Rolande Kempenaar - WaarBenJij.nu A day off - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Rolande Kempenaar - WaarBenJij.nu

A day off

Door: Rolande

Blijf op de hoogte en volg Rolande

17 Februari 2015 | Gambia, Kololi

Vandaag dinsdag de 17e een heerlijk vrije dag! Ik ben met Karin naar de beach geweest. Heerlijk! Het leuke is dat Karin daar veel mensen kent. We worden dus aan alle kanten begroet en geen last van opdringerige Gambianen. Nou valt dat laatste sowieso wel mee. Lekker gezwommen in de golven. Biertje erbij, vakantie gevoel.
Ook langs de dagelijkse vismarkt geweest. Een kleurrijk gebeuren met heel veel vis! Prachtige bootjes. We waren iets te laat om de aankomst van de boten te zien. Dat schijn ook erg spectaculair te zijn. Dus dat hoop ik later nog een keer mee te maken.

• 19 Februari 2015 - 09:07

Tineke:

Mooi levend geschreven allemaal en mooie foto's
    Beterschap met je keelontsteking
    Gr.tineke

• 19 Februari 2015 - 16:47

Rklaas:

Wat ik me afvroeg hè, was die foto van die krokodil nu ingezoomd of was dit de werkelijke afstand?.