Wat maakt het verschil.. - Reisverslag uit Gambia, Liberië van Rolande Kempenaar - WaarBenJij.nu Wat maakt het verschil.. - Reisverslag uit Gambia, Liberië van Rolande Kempenaar - WaarBenJij.nu

Wat maakt het verschil..

Door: Rolande

Blijf op de hoogte en volg Rolande

15 Februari 2015 | Liberië, Gambia

15-2-2015
Diezelfde middag een spannende bevalling waarbij de baby erg slecht ter wereld kwam. Gelukkig was er sinds kort een uitzuigmachine en de zuurstofconcentrator die ik meegebracht had kon gelijk gebruikt worden! De baby knapte er zichtbaar van op. Het is trouwens erg lastig hoor om bij zo'n pikzwart kindje goed de kleur te beoordelen

• 18 Februari 2015 - 11:33

Bouke&Tamara:

Hoi buuf,
    Wat een belevenissen allemaal zeg en gelukkig had jij de nodige spullen meegenomen.
    Wij lezen dat jij je prima vermaakt en een heleboel mee aan het maken bent. En ja, de wereld is niet altijd even eerlijk verdeeld, klopt maar zo is de wereld.
    Geniet van je tijd daar en blijf de prachtige verslagen schrijven...
    Tot over 2 weken

• 18 Februari 2015 - 12:21

Gretha:

he Rolande ben je al gewent daar in het verre Afrika, leuk om te lezen hoe anders her er gaat, volgens mij heb je nu ook meer internet,