Bijna op reis - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Rolande Kempenaar - WaarBenJij.nu Bijna op reis - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Rolande Kempenaar - WaarBenJij.nu

Bijna op reis

Door: Rolande

Blijf op de hoogte en volg Rolande

26 Januari 2015 | Nederland, Biddinghuizen

Nog anderhalve week en dan is het zover. Dan stap ik op het vliegveld om naar Gambia te gaan. De voorbereidingen lopen voorspoedig. Steeds meer spullen vullen de koffers. Opvang voor de dieren is geregeld. Sommige mensen al gedag gezegd. Het geld voor de zuurstofconcentrator is binnen, aanvraag is gedaan. Nu hopen dat het vlot geregeld is zodat die verstuurd kan worden. Het is echt hartverwarmend hoe familie, vrienden en bekenden maar ook bedrijven meedenken, meeleven, geld en spullen doneren.
Ik hou jullie op de hoogte!

• 03 Februari 2015 - 22:50

Riektje:

Heel veel plezier en geniet van een geweldige ervaring!
    Dikke knuffel en tot over 4 weken. xxx

• 07 Februari 2015 - 08:24

Tineke:

Hoihoi je bent er nu

• 07 Februari 2015 - 13:25

Bouke&Tamara:

Hoi buuf, zaterdag even over 13u. Jij bent op je bestemming! Hopelijk is de reis goed verlopen en je aansluiting naar het dorp 'wat niet op de kaart te zien is' goed gegaan.
    We zijn benieuwd naar je 1e indruk (natuurlijk foto's.....) en naar je plekke voor aankomende weken.
    Geniet, veel plezier en zien graag jouw 'blog' !
    Grtz